Veel gestelde vragen

Bestellen & Betalen

Shopping

In de shop vind je al onze producten. Klik op jouw favoriete product uit en kies je gewenste samenstelling van materiaal en formaat. Plaats het item in je winkelwagen en bekijk de inhoud van je winkelmandje of ga direct door naar afrekenen.

Je kunt als gast bestellen of zelf een account aanmaken. Het voordeel van een account is dat je de volgende keer niet weer opnieuw je gegevens hoeft in te vullen.

Mensen uit Nederland, België en Duitsland kunnen direct via de website een bestelling plaatsen. Woon je in een ander land? Neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken. Mogelijk zijn er andere verzendkosten of importkosten van toepassing.

Onze betalingen verlopen via Mollie Payments. Daarmee is jouw betaling altijd goed beveiligd en in vertrouwde handen.
Bekijk op de pagina voor betalingen welke betaalopties er zijn.

Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je automatisch een email ter bevestiging. Deze mail komt misschien in een spam map terecht, dus controleer deze goed.
Twijfel je of er iets mis is gegaan tijdens het plaatsen van je bestelling? Dan kun je altijd even contact opnemen.

Levering & Verzending

Verzenden

Het kost gemiddeld 3 werkdagen om jouw kunstwerkje te maken.

Heb je het kunstwerk ook afgedrukt besteld? Dan ontvang je een email met het voorbeeld, zodat je deze kunt goedkeuren, voordat het kunstwerk wordt afgedrukt.

De levertijd van de afdruk is gemiddeld 5-7 werkdagen.

Verzending van je bestelling is GRATIS.

Nee. Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, begin ik met het ontwerp van jouw kunstwerkje. Annuleren is dus niet mogelijk.

Omdat alle kunstwerkjes speciaal voor jou persoonlijk worden gemaakt, kun je deze ook niet retourneren of ruilen. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op deze gepersonaliseerde artikelen.

Sorry! Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Neem zo snel mogelijk contact op, zodat we dit samen op kunnen lossen.

 Ik ben blij met mijn product!
Wat fijn om te horen! Je kunt andere mensen helpen door een review of product beoordeling te plaatsen. Bijvoorbeeld op Google. Of tag ons in je bericht op social media.

Ik heb een klacht…
Wat vervelend dat er iets mis is gegaan. Ik hoop dat ik je kan helpen, zodat we er samen uitkomen.
Neem contact met me op, dan kijken we samen naar het probleem en een passende oplossing.

Heb je een andere vraag?

Stond jouw vraag er niet bij?
Stuur me een berichtje, ik help graag!

Femke Puijman

Veel gestelde vragen. FAQ

Inloggen