De levertijd hangt af van het type product dat je gekocht hebt:
Digitale producten
Een digitale bestelling heeft een levertijd van gemiddeld 1 week.
In een drukke periode kan de levertijd iets oplopen, omdat alle kunstwerkjes met de hand door mij zelf gemaakt worden.
Fysieke producten
Wanneer je een afdruk hebt besteld, zal jouw kunstwerk eerst worden gemaakt (dit duurt ongeveer 1 week). Je ontvangt de digitale versie om te controleren en na jouw goedkeuring, kan de afdruk worden geproduceerd.
De levertijd van een afdruk op canvas is dan nog gemiddeld 4 werkdagen. De levertijd van afdrukken op aluminium dibond en muurcirkels is ongeveer 7 werkdagen.
Weekend, vakantie & feestdagen:
Let op: in het weekend en tijdens feestdagen zijn wij gesloten. Bestellingen worden van maandag t/m vrijdag verwerkt, uitgezonderd feestdagen.
Voor het bezorgen van pakketten, maken we gebruiken van de diensten van PostNL en DHL.
Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen, omdat je bestelling direct vanaf de drukker naar jouw adres verzonden zal worden.
Wat zijn de verzendkosten en hoe ontvang ik de levering?
Digitale producten
Je ontvang een WeTransfer download link op het opgegeven email adres.
Deze download link is 7 dagen geldig.
Digitale bestellingen worden 1x geleverd en blijven niet in het archief bewaard.
Download de bestanden tijdig en maak direct een goede back-up.
Fysieke producten
Fysieke producten worden per pakketpost geleverd.
Verzending is GRATIS.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen
Heeft het pakket van jouw bestelling zichtbare schade bij aflevering? Inspecteer de inhoud dan voordat je het pakket aanneemt. Weiger het pakket wanneer de inhoud beschadigd is.
Neem zo snel mogelijk (maar in ieder geval binnen 5 dagen) contact op met vermelding van je bestelnummer en enkele duidelijke foto’s van de schade. Zodat we de beschadigde verzending in behandeling kunnen nemen.
Mijn product heeft een (fabricage) fout of een probleem
Dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Neem (in ieder geval binnen 4 weken) contact op onder vermelding van je bestelnummer en stuur enkele duidelijke foto’s mee. Dan kijken we samen naar de beste oplossing.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Zodra je jouw bestelling geplaatst hebt en de betaling hebt voltooid, is de bestelling definitief. Annuleren is dan niet meer mogelijk, omdat ik al direct aan de slag ga met het maken van je kunstwerk.
Alleen bestellingen van niet gepersonaliseerde items (zoals een muurcirkelhouder), kunnen binnen 1 uur na het plaats van de bestelling nog worden geannuleerd. Neem hiervoor direct contact op.
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Retourneren of ruilen is helaas niet mogelijk.
Een uitzondering hierop is het herroepingsrecht voor consumenten.
Uitzonderingen van het herroepingsrecht
Onderstaande producten vallen niet onder het herroepingsrecht:
Digitale producten
Digitale producten/diensten vallen door hun aard niet onder het herroepingsrecht.
Op maat gemaakte producten
Bijna alle producten in deze webshop worden speciaal voor jou ontworpen en gepersonaliseerd. Deze maatwerk bestellingen vallen niet onder het herroepingsrecht en kunnen dus niet retour.
De enige uitzondering hierop zijn niet-gepersonaliseerde voorraad producten zoals wandcirkelhouders. Deze vallen wel onder het herroepingsrecht.
Gebruik maken van het herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Heeft u de bestelling (gedeeltelijk) met een cadeaubon voldaan? Dan ontvangt u dit deel ook weer als cadeaubon retour.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.